default СТАНОВЛЕННЯ СОЦІОЛОГІЇ ТУРИЗМУ Популярные

Владелец Число скачиваний: 433

Горський Сергій Віленович

Київський національний університет культури і мистецтв

(Київ, Україна)

В статті робиться спроба соціологічного осмислення такого явища як «туризм». Соціологія туризму по різному підходить до аналізу цього явища. Можна виділити ряд основних напрямків, але жоден з них не зміг повністю розкрити феномен туризму. Якщо подивитись на туризм, як на певний процес споживання туристичного продукту, то можна сказати, що це споживання за межами свого проживання. Туристи здійснюють свої подорожі з метою отримати певний продукт якого не існує в місці де він живе. Але його немає і там куди їде турист, точніше, туристичний продукт не існує матеріально, він віртуальний. Існує тільки міф туристичного продукту.

Ключові слова: соціологія, туризм, переміщення, культура, міф.