default МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Владелец Число скачиваний: 66

Бевзюк Марина Сергіївна

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

(Умань, Україна)

Анотація. У статті розкрито методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує методологічні засади готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.

Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя.