pdf НАВЧАННЯ, РЕФЕРУВАННЯ ТА АНАТУВАННЯ – ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Популярные

Владелец Число скачиваний: 336

Шмир Марія

м. Кременець, Україна

Найбільш поширеною формою інформаційної діяльності є анотування і реферування текстів. Ця проблема розглядалася у статтях: „Робота с газетой“ [1, с. 81-83], „Реферирование как форма роботы над публицистическими и научно-популярными текстами“ [2, с. 40-45], „Обучение аннотированию научно-популярных и публицистических учебных текстов“ [3, с. 57-61] та ін. Виконання навчального реферування на заняттях з іноземної мови дозволяє наблизити педагогічний процес до потреб життя, а також є засобом навчання, який виробляє активний пошуковий характер відтворення мови, формує установку на змістовий аналіз тексту, допомагає подолати вербалізм навчання, прискорює темп читання.