pdf УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА – СТРАТЕГІЧНА АЛЬТЕРНАТИВА ЗБІЛЬШЕННЯ ЙОГО ДОХОДІВ Популярные

Владелец Число скачиваний: 252

Брайлян М.А.

м.Вінниця,Україна

Забезпечення економічної стійкості підприємств в умовах конкуренції полягає в обґрунтуванні та запровадженні ефективної цінової політики. При формуванні цінової політики та визначенні рівня націнки підприємства мають враховуватися чинники внутрішнього і зовнішнього середовища. Більшість підприємств, при розробці цінової політики, орієнтуються на платоспроможний попит споживачів, враховують економічні ризики та рівень конкуренції на споживчому ринку. Зазначена наукова проблема має щільний зв’язок з практичною діяльністю підприємств, які потребують удосконалення цінової політики, оскільки це відображається на економічних результатах їх господарської діяльності, а саме обсязі товарообігу, витратах обігу та показниках прибутковості.