Документ Менеджмент и маркетинг

Документы

pdf COMPONENTS AND VARIABLES OF ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR

Число скачиваний: 76

Ballalis Hila

Israel

In a society in which human resources are a valuable asset, many organizations (both in the public and private sectors) invest their effort, time, and monetary resources to recruit, attract, and preserve eligible candidates, brand the organization as a desirable workplace, increase employee satisfaction, and establish a unique organizational strategy and culture.

pdf THE SCHOOL PRINCIPAL AND HIS PROFESSIONAL PROFILE

Число скачиваний: 78

Hbos F.

Israel

The school principal is considered as a main component in the organization he leads, he is the one who shapes the school's character, he is the one who influences the ways of education and teaching and has a significant influence on students and teachers. Within the school framework the school principal is one of the main links in order to achieve the goals of the education system. The principal holds the key positions in terms of management.

pdf ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Число скачиваний: 81

Білошкурська Наталія Володимирівна

Умань, Україна

Ефективність управління маркетинговою діяльністю підприємства є головним результатом, який досягається у результаті реалізації стратегічних завдань та досягнення цілей маркетингової стратегії в ринкових умовах господарювання. Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства є об’єктом дослідження як зарубіжних учених (Р. Каплан, Д. Нортон [1]; У. Мересте [2]), так і вітчизняних (А. Тищенко, Н. Кизим, Я. Догадайло [3]; М. Білошкурський [4]). Проте поза увагою дослідників залишається проблема методичного забезпечення діагностики ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.

pdf КУЛХАНТИНГ: МАРКЕТИНГОВІ ПРОГНОЗИ НОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ТРЕНДІВ

Число скачиваний: 80

Замятіна Н.В.

м. Чернівці, Україна

За сучасних умов жорсткої конкуренції в бізнесі підприємствам стає складно задовольнити повною мірою потреби споживачів. Бізнес стикається з низкою проблем, які дуже складно вирішити, особливо в нинішніх кризових умовах, навіть маючи професійний та маркетинговий потенціал на дуже високому рівні. Сьогодні актуальним стає не лише використання маркетингових досліджень у діяльності підприємств, а й передбачення і аналіз майбутніх тенденцій та трендів, що відновиться до завдань, які вирішує саме кулхантинг.

pdf ЎЗБЕКИСТОНДА ИНҚИРОЗГА ҚАРШИ ДАВЛАТ БОШҚАРУВИ ҲУҚУҚИЙ АСОСЛАРИНИНГ ШАКЛЛАНИШ БОСҚИЧЛАРИ

Число скачиваний: 85

Ж.Х.Камбаров, У.З.Фозилов

г. Фергана, Узбекистан

Давлат томонидан инқирозга қарши чораларнинг амалга оширилиши банкротлик институтига асосланади. Ўтган давр мобайнида Ўзбекистон Республикасида банкротлик институтини чуқурроқ ўрганиш мақсадида хорижий мутахассис ва олимлар билан яқиндан ҳамкорлик ўрнатилиб, уларнинг бу борадаги тажрибаси ва амалиёти ўрганилди. Бунинг амалий натижаси ўлароқ, қисқа даврда банкротлик институти бўйича ўзимизга хос тажриба мактабини яратдик десак, муболаға бўлмайди .

pdf ЭТАПЫ ФОРМИРОВАНИЯ ПРАВОВОЙ ОСНОВЫ ГОСУДАРСТВЕННОГО АНТИКРИЗИСНОГО УПРАВЛЕНИЯ В УЗБЕКИСТАНЕ

Число скачиваний: 76

Ж.Х.Камбаров, У.З.Фозилов

г. Фергана, Узбекистан

Антикризисные меры, проводимые государством в Республике, основываются на институте банкротства. За прошедший период в Узбекистане было установлено тесное сотрудничество с иностранными специалистами в сфере изучения института банкротства и опыта зарубежных стран в этой области.