pdf СУЧАСНИЙ СТАН ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ Популярные

Владелец Число скачиваний: 338

Яшина Ірина

Херсон, Україна

Товарна політика є однією із складових успішного управління підприємством, яке прагне здійснювати свою діяльність на засадах маркетингу та бути конкурентоспроможним на ринку. Являючись одним із інструментів маркетингу, товар здатний впливати на потреби споживача значно швидше, ніж інші елементи комплексу маркетингу. Адже це той елемент маркетингу, який споживач може побачити, поторгати, відчути і т. д. Вдале управління маркетинговою товарною політикою сільськогосподарського підприємства малого бізнесу дає змогу краще задовольнити потреби споживачів, сформувавши оптимальний асортимент товарів, ефективно контролюючи етапи життєвого циклу товарів, впроваджуючи продуктові інновації та підвищуючи конкурентоспроможність як товару так і самого підприємства.