Владелец Алина Число скачиваний: 468
Добровольська Анна Михайлівна
ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»
(Івано-Франківськ, Україна)
Анотація. У статті отримано висновок, що вольові якості майбутніх лікарів і провізорів, котрі розвиваються в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП), доцільно розділити на чотири групи, тобто за просторовим, часовим, енергетичним та інформаційним параметрами. Схарактеризовано високий, середній, задовільний і низький (незадовільний) рівні вольових якостей, які розвиваються в майбутніх фахівців у процесі формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП. Встановлено, що процес формування ІТ-компетентності під час навчання ДПНП з використанням розроблених посібників дозволяє майбутнім лікарям і провізорам ефективно розвивати їх вольові якості.
Ключові слова: вольові якості, ІТ-компетентність, посібники, рівень.