pdf АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ

Владелец Число скачиваний: 69

Балюн Оксана

м. Київ, Україна

Системні дослідження ринку зовнішньої реклами розпочались у 1997 році. 2011 рік став знаковим для ринку зовнішньої реклами, коли було обрано єдиного індустріального дослідника. Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) провів тендендер з надання послуг моніторингу та дослідження аудиторії зовнішньої реклами в Україні. Переможцями тендеру стали, відповідно, компанії «Комунікаційний альянс України» та Doors Consulting. Директор Doors Consulting С. Смоляр зазначає, що робота ІКЗР в напрямку вивчення ринку дозволила запустити процеси стандартизації галузі, перш за все в сфері досліджень. Це дозволило зовнішній рекламі поступово перейти від планування "за бордами" до планування за медіа параметрами [1].