Владелец Алина Число скачиваний: 442
Авербах Михайло Якович
Харківський національний університет будівництва та архітектури
(Харків, Україна)
Анотація. У статті актуалізується проблема забруднення міського простору – заповнення його рекламними та інформаційними повідомленнями. Наводиться аналіз сучасних наукових досліджень, які присвячено «стосункам» між архітектурним образом забудови вулиці та образом комерційним, рекламним. Розглядаються механізми й інструменти оцінювання естетичних якостей візуального середовища. Акцентується увага на необхідності притягнення городян до формування громадської думки і збору факторного багажу з метою розробки правил, що регулюють розміщення комерційних знаків у місті.
Ключові слова: візуальні забруднення, комерційні знаки, історична забудова, візуальні естетичні якості, архітектурне середовище.