default ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ОПРАЦЮВАННЯ ІНШОМОВНИХ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ Популярные

Владелец Число скачиваний: 271

Нечепоренко Марія Анатоліївна

Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

(Миколаїв, Україна)

Анотація. У статті розглянуто критерії відбору та алгоритм опрацювання іншомовних художніх творів для формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Матеріали статті включають характеристику етапів роботи над текстами (актуалізація знань, опрацювання тексту, презентація, особистісна інтерпретація). Стаття містить приклади практичних завдань для кожного етапу опрацювання літератури іноземною мовою.

Ключові слова: професійно-особистісний саморозвиток, художні твори іноземною мовою, актуалізація знань, опрацювання тексту, презентація, особистісна інтерпретація.