default ПРО ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗА РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ Популярные

Владелец Число скачиваний: 321

Добровольська Анна Михайлівна

ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»

(Івано-Франківськ, Україна)

Акцентовано увагу на особистісно зорієнтованому підході, який забезпечує перехід від інформативної моделі навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП) до розвивальної. У межах особистісно зорієнтованої і варіативної концепцій розроблено адаптивну модель навчання цим дисциплінам, яка в Івано- Франківському національному медичному університеті реалізується в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ- компетентності) майбутніх лікарів і провізорів з урахуванням компетентнісного підходу. З’ясовано мету реалізації розробленої адаптивної моделі під час навчання ДПНП і формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. Встановлено, що індивідуалізацію фахової підготовки майбутніх лікарів і провізорів у межах адаптивної моделі забезпечує принцип варіативності, котрий скерований на вибір змісту і форм навчальної діяльності. Отримано висновок, що розроблена і запроваджена адаптивна модель сприяє єдності змістовно-цільового, процесуального, методично- технологічного і практично-результативного аспектів змісту процесу навчання ДПНП і формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців, котрий моделюється.

Ключові слова: адаптація; адаптивна модель; інновації; ІТ- компетентність; модель; особистісно зорієнтований підхід.