default МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК УСВІДОМЛЕНА НЕОБХІДНІСТЬ Популярные

Владелец Число скачиваний: 444

Нікіфорова Світлана Миколаївна

Харківський національний університет будівництва та архітектури (Харків, Україна)

(на прикладі навчання майбутніх інженерів-будівельників)

Aнотація. У статті на основі зіставлення компетенцій випускників вищих навчальних закладів та очікувань потенційних роботодавців, робиться висновок про необхідність розробки і впровадження нових освітніх моделей для підготовки студентів - майбутніх інженерів-будівельників, що сприяють формуванню фахівців з інноваційним типом мислення. Підкреслюється особлива роль методів інтеграції навчальних дисциплін у формуванні актуальних навчальних планів і підвищення гнучкості самої освітньої моделі. На основі аналізу існуючих методів інтеграції навчальних дисциплін, обґрунтовується використання мультидисциплінарного підходу в навчанні студентів.

Ключові слова: мультидисциплінарний підхід, сучасний інжиніринг, компетенції, компетентнісний підхід, мультидисциплінарні команди.