pdf ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Владелец Число скачиваний: 78

Дождьова О.С.

м. Харків, Україна

Управління сучасним педагогічним процесом і його ефективністю сьогодні неможливо без отримання зворотного зв'язку, тією інформацією, що виражає його результативність та оперативність. Такі дані можна отримати шляхом контролю навчального процесу. Кожна методика навчання та система навчання має обов’язковий елемент – оцінювання результатів навчання, а саме знань, умінь та навичок вихованців. Відомо, що за мету оцінювання знань учнів береться визначення якості, рівня знання, а також їх подальше збагачення. Крім того слід враховувати індивідуальні особливості учнів до засвоєння нової інформації. Таким чином, можна говорити, що широке застосування методів оцінювання в навчально-виховному процесі зможе розвинути спектр інформації про ефективність застосування тієї чи іншої методики, індивідуальний темпі навченості, а також про якість викладання в цілому.