default ТВОРЧИЙ КОМПОНЕНТ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ Популярные

Владелец Число скачиваний: 236

Акімова Ольга Вікторівна

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

(Вінниця, Україна)

Анотація. У статті розглянуто проблему формування творчого мислення майбутнього вчителя у процесі вирішення педагогічних задач. Розкрито варіативність поглядів дослідників щодо визначення сутності понять педагогічна задача, педагогічна ситуація, педагогічне проектування. Виокремлено етапи рішення педагогічної задачі, котрі передбачають проектування предметного змісту і форм діяльності учнів; реалізацію визначеного проекту в безпосередній взаємодії з учнями; підсумкову оцінку досягнутих результатів.

Ключові слова: педагогічна задача; педагогічна ситуація; педагогічне проектування; проблемна ситуація; професійна підготовка педагога.