Владелец Алина Число скачиваний: 274
Акімова Ольга Вікторівна
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
(Вінниця, Україна)
Анотація. У статті розглянуто проблему формування творчого мислення майбутнього вчителя у процесі вирішення педагогічних задач. Розкрито варіативність поглядів дослідників щодо визначення сутності понять педагогічна задача, педагогічна ситуація, педагогічне проектування. Виокремлено етапи рішення педагогічної задачі, котрі передбачають проектування предметного змісту і форм діяльності учнів; реалізацію визначеного проекту в безпосередній взаємодії з учнями; підсумкову оцінку досягнутих результатів.
Ключові слова: педагогічна задача; педагогічна ситуація; педагогічне проектування; проблемна ситуація; професійна підготовка педагога.