default СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЩОДО НАСТУПНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ 6-7 РОКУ ЖИТТЯ У ВЗАЄМОДІЇ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Популярные

Владелец Число скачиваний: 428

Пєчка Лариса Євгенівна

Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

(Київ, Україна)

Анотація. У статті визначено теоретичні аспекти дослідження науковців щодо наступності у формуванні основ ціннісного ставлення до власного здоров‟я дітей 6-7 року життя у взаємодії дошкільного навчального закладу і початкової школи. Розглянуто поняття «наступність» у філософському й загальнонауковому контекстах. На основі аналізу наукової літератури виокремлено вимоги для забезпечення наступності в роботі дошкільного закладу і початкової школи.

Ключові слова: наступність, дослідження, діти, ціннісне ставлення, власне здоров‟я, дошкільний навчальний заклад, початкова школа.