default ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ Популярные

Владелец Число скачиваний: 260

Снігурова Ірина Іванівна

НТУ «ХПІ»

(Харків, Україна)

У статті розглядається роль усного монологічного та діалогічного мовлення і його місце в загальній структурі професійної культури майбутнього інженера. Досліджується сучасний рівень мовленнєвих умінь студентів вищих закладів освіти інженерного профілю та основні причини їх незадовільного стану. Показано психолого-педагогічні умови, основні шляхи, засоби й технології підвищення рівня мовленнєвої культури студентів.

Ключові слова: мовленнєва компетенція, усне монологічне та діалогічне мовлення, культура мовлення, технології навчання, професійна культура.