default ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА Популярные

Владелец Число скачиваний: 234

УДК 378.147:[37.091.12.011.3]

Ейвас Лариса Феліксівна

ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

(Кривий Ріг, Україна)

Анотація. У статті розкривається проблема критеріїв ефективності сучасної системи підготовки вчителів декоративноприкладного мистецтва; подається трактування художньо-педагогічної компетентності, описуються критерії, рівні та методики діагностики її сформованості в студентів; аналізуються результати дослідження труднощів сучасної системи підготовки вчителів декоративно- прикладного мистецтва; виокремлюються та інтерпретуються труднощі концептуального, змістового та культурно-мистецького характеру.

Ключові слова: система підготовки вчителів декоративно-прикладного мистецтва, художньо- педагогічна компетентність.