Владелец Алина Число скачиваний: 249
Дендеренко Олександр
Херсонська державна морська академія
(Херсон, Україна)
Анотація. Основний акцент у статті, відповідно до тематики дослідження, зроблений на формування професійної компетентності майбутніх суднових механіків засобами інтегративного навчання; розкрито поняття «професійна компетентність» як показника якості професійної підготовки майбутніх суднових механіків; обґрунтовано актуальність інтеграції фізики та загально- технічних і професійних дисциплін у навчанні майбутніх суднових механіків як засобу формування їх професійної компетентності; розглянуто три моделі впровадження інтегративного підходу до вивчення природничих, загально-технічних і професійних дисциплін, визначено їх переваги та недоліки; наведено результати аналізу змісту курсів фізики і основ технічної термодинаміки з позиції виявлення зв‟язків між ними; обґрунтовано шляхи впливу на підвищення якості професійної підготовки майбутніх суднових механіків при вивчені фізики, загальнотехнічних і професійних дисциплін у морському коледжі.
Ключові слова: інтеграція, професійна компетентність, судновий механік, вибрані питання фізики та її викладання, основи технічної термодинаміки та теплопередачі.