Владелец Алина Число скачиваний: 258
Добровольська Анна Михайлівна
ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»
(Івано-Франківськ, Україна)
У статті акцентовано увагу на критеріях, якими характеризуються педагогічні інновації в процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх лікарів і провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). Сформульовано принципи, дотримання котрих забезпечує формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців під час навчання ДПНП за модульними технологіями. Встановлено напрямки реалізації індивідуально підходу до процесу навчання ДПНП за модульними технологіями, що забезпечує формування ІТкомпетентності майбутніх лікарів і провізорів. Визначено чинники, які впливають на зростання якості процесу формування ІТ- компетентності майбутніх фахівців за умови навчання ДПНП з використанням модульних технологій.
Ключові слова: ІТ-компетентність, критерії, модульні технології, напрямки, педагогічні інновації, принципи.